Monday 23 February 2009

The Death of John

Σήμερα πέθανε ο Γιαννάκης. Δεν ξέρω αν το μάθατε ακόμα, αν όχι, το ξέρετε τώρα. Ήταν πολυ άσχημος ο τρόπος με τον οποίο πέθανε οπότε είναι αναγκαίο να σας το περιγράψω.


Ξύπνησε εκείνη την μέρα το πρωί και ερχόταν με το αυτοκίνητο του στο σπίτι μου, και όταν έφτασε δεν πάτησε τα φρένα καλά και εκτοξεύτηκε απο το μπροστινό παράθυρο του αυτοκινήτου και έσπασε το παράθυρο στο δωμάτιο μου στο 2ο όροφο, καταλήγοντας εκεί μέσα. Τι άσχημος τρόπος να πεθάνει ε? Δεν πέθανε όμως τότε.


Μετά, ενω ήταν στο έδαφος της κρεβατοκάμαρης μου, γέματος γυαλιά και αίμα, προσπάθησε να σηκώσει τον εαύτο του πιάνοντας το πόμολο της γκαρνταρόμπας και άνοιξε και έπεσαν πάνω του όλα τα παλιά βιβλία που είχα εκει μέσα, και τον πλάκωσαν. Δεν πέθανε όμως τότε.


Μέτα απο πολυ κόπο κατάφερε να σηκώσει τα βιβλία απο πάνω του και να βγεί έξω στο διάδρομο για να κατεβεί τα σκαλιά. Όταν έπιασε την κουπαστή των σκαλιών όμως, έσπασε, και έπεσε κάτω, απο 15 σκαλοπάτια και η κουπαστή έπεσε πάνω του. Δεν πέθανε όμως ακόμα.


Στη συνέχεια, σύρθηκε στη κουζίνα όπου έχουμε τηλέφωνο και έβαλε το χέρι του πάνω στη κουζίνα μαγειρέματος για να σηκωστεί και έριξε μια κατσαρόλα γεμάτη καυτό νερό πάνω του με λογικά αποτελέσματα. Δεν πέθανε όμως ούτε δω.


Έπειτα κατάφερε να πίασει το τηλέφωνο, αλλα δεν μπορούσε να σταθεί όρθιος για πολύ ώρα και έπεσε κάτω πάλι, τράβοντας μαζι του το τηλέφωνο, το οποίο ξεριζώθηκε απο τον τοίχο και όλα τα σύρματα έπεσαν πάνω στο νέρο και έπαθε ηλεκτροπληξία. Δεν πέθανε όμως ούτε και δω.


Τότε ήρθα εγω σπίτι και είδα την καταστροφή, μπήκα μέσα, έπιασα το όπλο μου και πυρόβολησα τον βάνδαλο που βρήκα στή κουζίνα με το τηλέφωνο μου.


Ο Γιαννάκης πέθανε 5 ώρες αργότερα στο νοσοκομείο.

No comments:

Post a Comment